Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Gosip Artis Malaysia | Gambar kekasih Iqram Dinzly? - Gossip Artis Malaysia

Gosip Artis Malaysia | Gambar kekasih Iqram Dinzly? - <b>Gossip Artis Malaysia</b>

Link to gosip artis malaysia - Google Blog Search

Gambar kekasih Iqram Dinzly? - <b>Gossip Artis Malaysia</b>

Posted: 21 Apr 2014 08:00 PM PDT

Gossip Artis, Instagram, Iqram Dinzly, Kekasih Artis, Pelakon, Pramugari,

{[["☆","★"]]}

Pelakon Iqram Dinzly dikatakan sudah mempunyai kekasih hati. Ada sumber terdekat memberitahu yang kekasih Iqram ni seorang pramugari di sebuah syarikat yang berpangkalan dekat Arab Saudi.

Kisah mereka mula tersebar, apabila Iqram mengatakan perkataan 'baby' pada laman sosial milik kekasihnya itu. Kalau betul cerita ni, baguslah, Iqram pon seorang pelakon yang kurang kontroversi mungkin dah masanya dia nak cari pasangan hidupnya.

banner

Tag : , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

10 Senarai Blog <b>Gosip Artis</b> @ Selebriti <b>Malaysia</b>! | Fazrol Dot Com

Posted: 01 May 2014 07:23 AM PDT

Menurut portal Utusan semalam, Scha al Yahya dimaklumkan sudah mengandung/hamil. Berita itu sungguh mengemparkan taktala tiada angin atau ribut kuat yang melanda.

Ianya bermula apabila dia jarang memuatnaik gambar ke dalam laman sosial beberapa hari ini akibat demam, namun temannya mengatakan dia sedang mengandung atas pembawakan anaknya itu.

Kalau betul, tahniah lah kan. 

banner

Tag : , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

1 more - <b>Gosip Artis Malaysia</b> - Blogger

Posted: 09 May 2014 11:01 PM PDT

Berteduh Di Kontena Terbuang Sejak 2008, Di Bawah K'jaan UMNO/BN..

Foto 
Berteduh di kontena terbuang

"Walaupun tinggal di dalam kontena, tetapi kami tetap bersyukur kerana masih memiliki tempat berteduh.
"Kami perlu bersabar dan berusaha mengubah hidup bagi mengubah nasib berbanding insan seagama di Palestin dan Rohingya yang lebih menderita," kata Nur Atiqah Zaimah Zainudin, 19.

Dia menjadikan sebuah kontena di Kampung Pachitan, Chuah, di sini sebagai tempat berteduh bersama adiknya, Muhammad Shaffiq, 17, sejak kematian ibu mereka dan ditinggalkan bapa pada 2008.

Menceritakan kisah hidupnya, Nur Atiqah berkata, sebelum tinggal dalam kontena terbabit, dia dan keluarga menetap di Pasir Panjang, di sini. Nur Atiqah berkata, ibunya meninggal dunia akibat radang paru-paru pada 2008 dan kesedihan itu bertambah seminggu selepas itu apabila bapa pula menghilangkan diri tanpa khabar berita.

"Sejak itulah, saya dan adik (Muhammad Shaffiq) terpaksa menumpang di rumah ibu saudara di kampung ini dan bersekolah di kawasan ini," katanya.

Menurutnya, akibat kesusahan hidup, adiknya terpaksa berhenti sekolah pada 2010 dan bekerja di kampung itu bagi mencari sumber pendapatan. Nut Atiqah berkata, nasib malang menimpa dia dan adiknya kerana pada 2012 terpaksa keluar dari rumah ibu saudara akibat masalah keluarga.

"Saya dan adik menemui kontena terbuang di kampung ini dan meminta izin penduduk untuk tinggal di sini," katanya yang sempat menamatkan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) pada 2012.
Katanya, hanya dua bulan tinggal dalam kontena itu, dia diterima bekerja di sebuah hotel di Nilai dan tinggal di asrama pekerja manakala adik masih menginap dalam kontena berkenaan.
"Tetapi, nasib masih tidak menyebelahi saya apabila pada awal tahun ini, saya diserang gastrik dan menjalani pembedahan pada 6 April lalu di Hospital Tuanku Jaafar Seremban (HTJS) .
"Doktor menasihatkan saya tidak melakukan kerja berat menyebabkan saya berhenti bekerja dan kembali menetap di kontena berkenaan," katanya ketika ditemui Harian Metro, semalam.

Bagaimanapun, kesusahan dialami Nuq Atiqah dan adiknya mendapat perhatian isteri Ketua UMNO Bahagian Telok Kemang Bibi Sharliza Khalid yang mengunjungi dua beradik itu bersama jentera Puteri dan Wanita UMNO. Kehadiran berkenaan dibuat sejurus penduduk membuat aduan kepada Biro Pengaduan Awam UMNO Bahagian Telok Kemang.

Bibi Sharliza berkata, beliau sedih selepas mengetahui kisah hidup dialami Nur Atiqah dan adiknya.

Katanya, pihaknya akan membantu kedua-dua beradik itu mendapatkan kediaman lebih selesa, pekerjaan dan bantuan daripada Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM).
Sementara itu, Pergerakan Puteri dan Wanita UMNO Telok Kemong turut menyampaikan sumbangan keperluan harian kepada dua beradik terbabit. (myMetro)

Komen Weblog Ibnu Hasyim:  6 Tahun, hidup menderita di bawah kerajaan UMNO/BN, baru sekarang ada yang ambil tahu? Bertanggung jawabkah pemimpin Malaysia hari ini?

Lihat sebelum ini..
26 Sekeluarga, Tinggal Sesak Di Sebuah Rumah.




@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Gosip Artis Malaysia | Gambar kekasih Iqram Dinzly? - <b>Gossip Artis Malaysia</b>