Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Gosip Artis Malaysia | 10 Senarai Blog Gosip Artis @ Selebriti Malaysia! | Fazrol Dot Com



Salam 1 Malaysia!
Pekaba semua? kali nie,aku bagi link blog gosip artis atau selebriti Malaysia yang popular bagi pendapat aku. Ini antara blog yang aku tahu, dan pernah jumpa. Kalau ada lagi, boleh tambah kat komen. Aku boleh update kat post nie. Sememangnya, keyword untuk gosip memang sentiasa panas di google. So memang blog yang aku list nie, korang dah tau. Tapi ada juga yang tak tau aku rasa. Sebab aku pun kadang-kadang tak pernah jumpa pun.
he he he.

So aku teruskan, antara list blog yang ada dalam list aku.

1 www.budiey.com
- Seorang fulltime blogger yang sememangnya rapat dengan artis. Paparazi versi Malaysia yang sopan. bukan jenis tangkap gambar curi. xcaya try tgk blog dia.

2 www.beautifulnara.com
- Sememangnya blog yang popular, korang pun memang dah tau blog nie. Abang Nara memang seorang yg low profile. Aku pernah jumpa sekali masa buka puasa anjuran Nuffnang ngan Digi.

3 www.rotikaya.com
- Untuk pengetahuan! Disebalik tabir blogger disebalik rotikaya ini adalah yang mula-mula build up ohbulan!

4 www.ohbulan.com
- Kalau tak silap, ini adalah pemangkin bagi domain yang bermula dengan oh!. Dihasilkan seorang blogger yang tak kurang hebatnya mohdismail. (korang kenal x?). Tapi blog ini bukan berkenaan artis saja, tapi macam2 ada. Aku merindui penulisan di blog personalnya.


5 www.izyan.com
- Tak tahu sangat, tetapi blog ini kadang2 mempunyai cerita yang tak dapat kat blog gosip yang lain.


6 www.ohartis.com
- Antara blog keluaran ohmedia. Kalau sapa readers justkhai mesti tau tentang blog ini. Tak banyak sangat update macam blog gosip lain. Maybe sebab ada sindiran dari orang yang dengki atas usaha orang lain.


7 www.zonartis.com
- Blogger Azizwan merupakan salah satu orang dibelakang tabir bagi blog ini. Mempunyai cara yang tersendiri, kalau orang lain dok kalut pakai oh sebagai permulaan domain. Sekarang akan ramai cuba guna ZON plak.


8 www.mediamalaya.com
- Bukan hanya tentang artis dan selebriti, tapi macam-macam ada.


9 www.rindok.com
- Tak ada description! sebab baru jumpa. he he he.

10 www.syokblog.com
- Satu-satunya blog yang baik hati, sebab ada shoutmix. he he he

Ini saja 10 blog yang aku tahu, memang ada banyak lagi kat luar tue rasa. Boleh letak kat komen. nnti, aku updatekan lagi. Setiap blog ada kelebihan dan kekurangan masing2 dan juga ada pengikut yg tersendiri. Ayuh! majulaablog untuk negara. Suara Kebebasan diinternet.


@



1 comments - Pergi Ke Ruangan Komen

rese said...

facebook,com

Post a Comment - Kembali ke Post

Gosip Artis Malaysia | 10 Senarai Blog <b>Gosip Artis</b> @ Selebriti <b>Malaysia</b>! | Fazrol Dot Com