Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Raja Azmi Akui Tanggung Pembelanjaan Rumahtangga!

Pengarah tersohor, Raja Azmi mempertahankan tolkhaman yang dilempar oleh sesetengah pihak dimana dia menanggung pembelajaan rumahtangganya yang dibina sejak Oktober 2013 lalu dengan suaminya Mohd Eddie melalui laman portal mStar semalam.

Bagi Raja Azmi, tidak ada salahnya untuk berbuat demikian,
"Saya tidak kisah apa orang nak cakap. Yang penting saya bahagia dengan kehidupan sekarang.

"Kalau saya menanggung suami sekalipun itu adalah hak dan tanggungjawab saya sebagai isteri. Pada saya sekarang, duit bukan kepentingan lagi,"

"Dulu perkahwinan pertama saya orang berkata saya habiskan duit suami, sekarang pula orang kata saya menanggung suami.

"Kalau kita kisah orang nak cakap apa, kita tidak boleh hidup bahagia," katanya.



@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Raja Azmi Akui Tanggung Pembelanjaan Rumahtangga!