Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Ajai Akui Buat Hidung Untuk....

Wah tak sangka komposer terkenal, Ajak akui dirinya ada membuat pembedahan hidung. Desas desus mengatakan yang dia buat pembedahan hidung untuk lebih mancung dan menarik.

Namun Ajai menafikan dia buat kerana itu, tapi lebih kearah kesihatan. Memetik portal HarianMetro semalam..
“Saya buat pembedahan hidung bukan sebab obses dengan kecantikan tapi atas dasar kesihatan,”

“Bukan saya buat hidung baru tapi pembedahan itu dilakukan sebab saya memang sakit. Sinus saya bertambah teruk dan menjangkiti bahagian telinga kiri dan batang hidung saya.

“Bayangkan, akibatnya bahagian batang hidung saya terpaksa dibuang dan digantikan dengan batang palsu. Atas nasihat doktor, kalau saya tak buat, ia akan menjejaskan pendengaran saya." -Ajai



@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Ajai Akui Buat Hidung Untuk....