Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

5 Artis Wanita Malaysia Berpendapatan Tertinggi | Oh! Artis - Blog Celebrity Malaysia

5 <b>Artis</b> Wanita <b>Malaysia</b> Berpendapatan Tertinggi | Oh! <b>Artis</b> - Blog Celebrity Malaysia


5 <b>Artis</b> Wanita <b>Malaysia</b> Berpendapatan Tertinggi | Oh! <b>Artis</b>

Posted: 12 Jan 2014 09:35 PM PST

Siapa sangka bukan sahaja memiliki wajah yang cantik tetapi mereka juga bergelar jutawan pada usia yang muda. Sepanjang bergiat sebagai anak seni 5 artis wanita Malaysia sudah berjaya pencapai pendapatan yang tinggi bahkan mencapai angka juta setahun.

Antara artis wanita mempunyai pendapatan tahunan termahal adalah;


1. Yuna (RM5juta Setahun)
Kehebatan penyanyi wanita ini tidak boleh disangkal lagi. Penyanyi yang giat mencipta nama di Amerika Syarikat ini telah membuktikan kebolahannya apabila lagu nyanyian duetnye tercalon dalam pencalonan awal anugerah berprestij Oscar. Yuna juga merupakan duta kepada beberapa produk terkenal di dunia.


2. Shila Amzah (RM2.5juta Setahun)
Selepas memenangi Asian Wave 2012, Shila Amzah kini sedang giat melebarkan sayap kerjayanya dengan mengikat kontrak dengan syarikat rakaman di Shanghai, China selama 5 tahun. Shila juga turut mempunyai syarikat rakamannya sendiri di Malaysia, malah Shila turut dilantik sebagai duta produk kecantikan selama 3 tahun.


3. Soo wincci (RM1.5juta Setahun)
Penyandang Miss world Malaysia 2008, Soo Wincci turut dicalonkan dalam 100 wanita tercantik di dunia. So Wincci giat dalam peranannya sebagai duta kepada beberapa produk terkemuka serta turut menjadi duta kepada pertubuhan kebajikan. Selain itu, Wincci juga sedang lebarkan bakat nyanyiannya ke Taiwan dan beberapa negara Asia yang lain.


4. Neelofa (RM1juta Setahun)
Selebriti cantik kelahiran dari Pasir Mas, Kelantan ini sudah pun mempunyai produk kecantikannya sediri iaitu Bella Vita. Selain berlakon dan pengacara, Neelofa juga aktif menjadi duta kepada beberapa produk terkemuka. Namun kini, Neelofa sedang mengikuti kursus jangka masa pendek dalam bidang lakonan di New York.


5. Najwa Latif (RM1juta Setahun)
Biarpun baru berusia 18 tahun, Najwa Latif membuktikan kebolehannya boleh dibanggakan. Bukan sahaja seorang penyanyi, Najwa juga seorang komposer kepada lagu nyanyiannya malah sudah mampu bertanding dalam peringkat akhir Anugerah Juara Lagu. Kini gadis muda ini sedang melanjutkan pelajar di Unitar disamping turut menjadi duta kepada kolej berkenaan serta portal e-pembelajaran QLIQ.

OHMEDIA: TAHNIAH KEPADA MEREKA. SEMOGA TERUS MAJU.

Akhlak <b>Artis Malaysia</b> ; Artis Mengaku Ragut Dara Kekasih ? | AZMY <b>...</b>

Posted: 22 Jan 2014 10:08 PM PST

Agak kasar juga komen-komen yang dimuatnaik pelakon Ammar Alfian di Twitter tentang bekas kekasihnya, Puteri Sarah Liyana. Korang boleh baca sendiri screenshot di bawah.

Menurut Ammar, dia mendakwa sudah meragut kesucian Puteri Sarah Liyana ketika mereka masih pasangan kekasih dua tahun lalu. Adakah dakwaan beliau ini benar atau sengaja ingin menyindir Syamsul Yusof?

Itu admin kurang pasti namun tindakan sedemikian memang kurang bijak dan bakal menyamarakkan lagi permusuhannya dengan Syamsul.


Aakj ; Menteri RTM..kalau boleh..haramkan terus artis yang jenis tak bermoral !!



@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

5 <b>Artis</b> Wanita <b>Malaysia</b> Berpendapatan Tertinggi | Oh! <b>Artis</b> - Blog Celebrity Malaysia