Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Gosip Artis Malaysia | Rozita Che Wan: Itu bukan koleksi saya!' ~ KakiGosip! - Gosip Artis ...

Gosip Artis Malaysia | Rozita Che Wan: Itu bukan koleksi saya!&#39; ~ KakiGosip! - <b>Gosip Artis</b> <b>...</b>

Link to gosip artis malaysia - Google Blog Search

Rozita Che Wan: Itu bukan koleksi saya!&#39; ~ KakiGosip! - <b>Gosip Artis</b> <b>...</b>

Posted: 16 Aug 2014 10:37 PM PDT

SEJAK dahulu lagi, nama Rozita Che Wan, tidak pernah sunyi daripada pelbagai jenis kontroversi.

Walaupun Rozita atau lebih mesra disapa Che Ta, ini pernah memberitahu perkahwinannya pada Disember tahun lalu diharapkan dapat menamatkan kontroversi, namun ianya dilihat masih belum berakhir.

Lumrah kehidupan selebriti, apa sahaja yang dibuat pasti ada cacat celanya walaupun perkara itu bukanlah disengajakan.

Terbaharu, perkongsian foto suaminya, Zain Saidin yang baharu sahaja menjalani rawatan bekam, mendapat pelbagai reaksi daripada peminat.

Menariknya, foto itu turut disertakan dengan gurauan Zain bertulis 'Apabila Rozita Che Wan buat love bite'.

Melihat perbualan dan komen peminat di Instagram pelakon Oh My English itu, rata-rata menganggap ianya hanyalah gurauan nakal Zain.

"Saya tak nampak apa-apa yang pelik pun pada gambar itu. Orang bodoh sahaja yang cakap saya yang buat 'love bite'.

"Pada saya, Zain hanyalah ingin bergurau dan melawak. Itu sahaja," kata pelakon Kiah Pekasam ini.

Pun begitu, perkongsian gambar berkenaan turut mencuri tumpuan banyak 'mata' ke arah  longgokan beg tangan berjenama di atas almari, kononnya milik Che Ta.

Bertanya mengenai perkara itu, bakal ibu ini menafikan koleksi itu adalah miliknya.

"Itu bukan koleksi beg tangan saya! Itu adalah kepunyaan ibu saya dan foto itu dirakam ketika berada di rumahnya," katanya.

Enggan mengambil pusing cakap-cakap orang mengenai dirinya dan keluarga, Che Ta mengakui dia sudah lali dengan semua itu.

Kata pelakon drama, Kiah Pekasam ini, dia tidak akan melatah dengan isu sebegini kerana ianya sudah biasa menghimpit dirinya.

"Sebenarnya, saya malas dah nak ambil pusing mengenai perkara begini kerana tidak mendatangkan apa-apa faedah.

"Biarlah mereka nak kata apa pun, saya dah biasa dengan benda begini," katanya yang bakal melahirkan cahaya mata ketiganya pada Oktober nanti.

Hampir 16 tahun tidak mengandung, kini di usia 41 tahun, Che Ta masih kelihatan anggun walaupun berbadan dua.

Akui tidak sabar untuk menyambut kelahiran cahaya mata pertama bagi perkahwinan keduanya itu, Che Ta memberitahu proses kehamilannya membawa kepada beberapa perubahan.

"Walaupun saya tidak mengalami alahan teruk dan mengidam macam-macam, namun saya tidak terlepas dari pertambahan berat badan lebih kurang 17 kilogram.

"Selain itu, sejak hamil ini, saya suka makan burger daging, Sebelum ini, memang saya tak makan.

"Perubahan emosi seperti cepat marah juga ada tapi tidaklah keterlaluan," katanya.

Lebih menekankan soal keselamatan kandungan dan memberi penjagaan yang sewajarnya, ibu kepada  Ammar Effendy, 18, dan Aniq Ezzra, 16, ini telah mula berehat dari kerja-kerja lokasi sebelum Ramadan lagi.

"Insya-Allah, saya merancang untuk menjaga sendiri bayi kami nanti sehingga habis tempoh berpantang dan menyusu.

"Selepas itu, barulah saya mempertimbangkan untuk kembali bekerja," kata duta Safi Rania Gold ini.




@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Gosip Artis Malaysia | Rozita Che Wan: Itu bukan koleksi saya!' ~ KakiGosip! - <b>Gosip Artis</b> <b>...</b>