Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Gosip Artis Malaysia | Wajah Pelajar Yang Kena Buli Di UPM Didedahkan Oleh Akhbar ...

Gosip Artis Malaysia | Wajah Pelajar Yang Kena Buli Di UPM Didedahkan Oleh Akhbar <b>...</b>

Link to gosip artis malaysia - Google Blog Search

Wajah Pelajar Yang Kena Buli Di UPM Didedahkan Oleh Akhbar <b>...</b>

Posted: 09 Jun 2014 09:33 PM PDT

Susulan dari kes ragging 7 orang pelajar Universiti Putra Malaysia [UPM] semalam, akhbar tamil hari ini mendedahkan gambar 3 orang pelajar senior yang terlibat dalam kes berkenaan. 

Menurut seorang sumber yang juga seorang pelajar UPM mendedahkan, 10 orang pelajar ini kebiasaannya menyasarkan pelajar berbangsa tamil sahaja. Namun kini mereka semakin berani dengan menyasar pelajar-pelajar berbangsa lain.

Keadaan pula bertambah teruk apabila pihak pengurusan UPM tidak mengambil apa-apa tindakan bagi membendung budaya ragging ini kerana takut permasalahan kecil seperti ini akan menjejaskan nama baik UPM. 

Terdahulu, 7 orang pelajar UPM membuat laporan polis kerana tidak tahan dengan tindakan 10 orang pelajar senior yang me'ragging sehingga menjatuhkan maruah mereka. 

Apa tindakan Kementerian Pendidikan? Biarkan saja? Budaya ragging bukan budaya orang Malaysia, ini budaya barat. ~mynewshub 

Iklan C (ii)

2 more - <b>Gosip Artis Malaysia</b> - Blogger

Posted: 02 Jun 2014 11:24 PM PDT

Tahukah anda bahawa di Malaysia, kes-kes perceraian dikalangan selebriti Malaysia semakin meningkat setiap tahun? Bilangan kes perceraian membabitkan selebriti di Malaysia agak tinggi. 

Timbul persoalan adakah kahwin dan cerai sudah menjadi gaya hidup masa kini? Mendirikan rumahtangga belum sampai setahun, sudah bercerai. Peliknya, yang sudah kahwin berpuluh-puluh tahun dan mempunyai cucu pun bercerai juga. 

Seorang demi seorang artis dan personaliti hiburan tanah air mengalami keretakan rumah tangga yang akhirnya tidak dapat diselamatkan. Antara selebriti Malaysia yang kini sudah bergelar janda atau duda yang menjadi perbualan hangat di laman sosial ialah Eraa Fazira, Adam AF dan pasangannya Fiza Elite, Izreen Asminda dan yang baru-baru ini menggegar industri tanah air isu penceraian Abby Abadi dan pasangannya.

Apakah perceraian dan usia perkahwinan yang tidak panjang merupakan fenomena di kalangan warga industri hiburan semata-mata? Mungkin apa yang akan disampaikan sini berbunyi agak 'kontroversi'. Tapi inilah hakikat dan realiti yang perlu kita terima dalam kehidupan alam perkahwinan yang penuh dengan cabaran, onak dan duri. 

Biarpun tiada siapa yang mengharapkan perkahwinan yang dibina atas dasar cinta akan terlerai akhirnya, namun siapalah kita untuk melawan suratan.

Janji Dicapati.. Berita Memalukan Ini Mungkin Tidak Disiarkan Oleh <b>...</b>

Posted: 09 Jun 2014 05:42 PM PDT

Janji Dicapati.. Berita Memalukan Ini Mungkin Tidak Disiarkan Oleh Utusan, Berita, RTM Dan TV3

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak menjanjikan skim pinjaman mudah RM100 juta dalam Belanjawan 2014 tetapi wangnya masih tidak kelihatan, dakwa seorang Adun DAP.

Khoo Poay Tiong (Ayer Keroh) berkata, beliau cuba mencari skim untuk untuk kawasan DUNnya tetapi dimaklumkan oleh Bank Simpanan Nasional (BSN) bahawa ia masih belum dilancarkan.

"Sejak belanjawan itu diluluskan di parlimen pada Disember tahun lalu, hingga hari ini, dana itu masih belum bermula.

"Saya tanya BSN berhubung permohonan skim itu tetapi mereka kata tidak menerima sebarang peruntukan untuk memulakan skim itu," kata Khoo kepada Malaysiakini.

Dalam Belanjawan 2014, Najib berkata, bagi membantu peniaga pasar malam, kerajaan akan mewujudkan Skim Usahawan Pasar Malam dengan dana sebanyak RM100 juta bawah kendalian BSN.

Katanya, skim pinjaman mudah itu akan mengenakan kadar faedah empat peratus dengan pinjaman maksimum sehingga RM30,000.

Kemudahan itu, menurutnya lagi, bertujuan menampung kos perniagaan seperti modal pusingan, sewaan tapak, bahan mentah dan kelengkapan perniagaan. ~mk

Iklan C (ii)

Bogel Berbasikal, Cara Didik AS Hasilkan Generasi - <b>Gossip</b> panas <b>...</b>

Posted: 09 Jun 2014 11:38 PM PDT

Bogel Berbasikal, Cara Didik AS Hasilkan Generasi Begini. M'sia Ikut?


Acara World Naked Bike Ride ini merupakan yang ke-11 digelar untuk mempromosikan naik sepeda pada warga.
Kebanyakan dari mereka hanya mengenakan topi, tas dan kasut saja ketika mengikuti World Naked Bike Ride ke-11 di Portland, Oregon. 

Ribuan warga AS telanjang bulat kempen naik basikal  
Acara World Naked Bike Ride ke-11 naik basikal berbogel diumumkan pada warganya. Inilah hasil cara didik AS, menjadikan manusia semakin tidak bertamaddun, bahkan ditiru pula oleh negara membangun. Termasuk negara umat Islam (bukan negara Islam).

Jadi tidak hairan di Malaysia sudah ada acara-acara telanjang seperti ini.

Lihat antara acaranya...

Acara World Naked Bike Ride ini merupakan yang ke-11 digelar untuk mempromosikan naik sepeda pada warga.

Acara World Naked Bike Ride ini merupakan yang ke-11 digelar untuk mempromosikan naik sepeda pada warga.

Acara World Naked Bike Ride ini merupakan yang ke-11 digelar untuk mempromosikan naik sepeda pada warga.

Acara World Naked Bike Ride ini merupakan yang ke-11 digelar untuk mempromosikan naik sepeda pada warga.

(IH)


gambar Fouziah Gous, suami beryoga - <b>Gossip Artis Malaysia</b>

Posted: 29 Apr 2014 08:00 PM PDT

Fouziah Gous, Gambar Artis, Instagram, Pelakon, Suami Isteri, Yoga,

{[["☆","★"]]}

Fouziah Gous dengan suaminya, Zhafran telah bermesra-mesraan di rumah. Mereka bukan sahaja suami isteri yang paling bahagia sekali namun sekali sekala memuatnaik gambar mesra mereka ke dalam laman sosial Instagram.

Kali ini mereka dikatakan beryoga dimana Fouziah di berikan 'penerbangan' khas terapung diudara menggunakan kekuatan kaki suaminya itu.

banner

Tag : , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih



@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Gosip Artis Malaysia | Wajah Pelajar Yang Kena Buli Di UPM Didedahkan Oleh Akhbar <b>...</b>