Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Mizz Nina Buat Keputusan Mengejutkan!

Penyanyi dan juga isteri kepada Noh Hujan, Mizz Nina kini memetik portal Bharian semalam dalam merancng untuk membuat persembahan tidak dihadapan dikebanyakkan lelaki, namun mahu memfokuskan penonton/pendengar perempuan sahaja.

Mizz Nina akui ianya keputusan dari kesedaran iman dirinya sendiri, tiada desakan dan paksaan mana-mana pihak keatas keputusannya itu.
“Saya akan menyanyi di hadapan penonton wanita saja. Keputusan itu saya buat selepas berhijrah.

“Suami menyokong keputusan saya. Saya tidak menyesal meninggalkan bidang muzik kerana sudah puas mengecapinya.

“Kini, saya ingin memberikan perhatian kepada butik dan juga syarikat produksi yang ditubuhkan sejak setahun lalu,” -Mizz Nina



@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Mizz Nina Buat Keputusan Mengejutkan!