Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Cico Harahap Bertunang Dengan Bukan Islam

Terkejut juga mendengar berita yang difahamkan memetik portal Utusan dimana Cico Harahap yang sebelum ini menduda 3 tahun kini sudah bertunang.

Malah pertunangannya kali ini sangat panas, apabila dikatakan tunangnya itu bukan Islam. Menurut sumber, nama tunangnya kemungkinan besar setelah diteliti adalah Fernnie Yong
"Sudah hampir setahun kami bertunang. Keluarga saya bertemu dengan keluarganya dan ia diadakan dalam majlis yang ringkas sahaja,

"Status bertunang ini sebenarnya hanya mahu mengikat janji. Itu sahaja. Jadi tidak bermakna dia tidak peluk Islam, maka saya tidak boleh bertunang dengan dia.

"Lagipun, dalam tempoh kami bertunang ini, saya mahu dia mengenali Islam. Saya tidak mahu dia masuk Islam hanya kerana mahu berkahwin dengan saya.

"Sebaliknya, saya mahu dia betul-betul bersedia dan kenal Islam. Bila dia menyatakan kesediaannya untuk memeluk Islam, baharu kami akan membina masjid,

"Tetapi buat masa ini, biarlah dia belajar dahulu (agama). Saya pun tidak mahu memaksa dia berkahwin. Lagipun, masih banyak yang perlu dilakukan terutamanya dalam bidang seni," -Cico
"My tunang tgh trainig kt tempat kerja baru 'BMW' HQ. now test driving an X5. All professionally done. Tk macam some place. Perempuan yg tk reti bawak basikal disuruh bawak motosikal oleh org2 yg konon bijak pandai. Last2 jatuh n cedera. Hmm... pegawai tinggi syarikat motorsikal mana tu agak nya kan cik 'Fernnie Yong sayang'," -memetik laman sosial milik Cico



@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Cico Harahap Bertunang Dengan Bukan Islam