Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Gosip Artis Malaysia | Tindakan Norman Hakim selepas tahu rumah tangga Abby Abadi ...

Gosip Artis Malaysia | Tindakan Norman Hakim selepas tahu rumah tangga Abby Abadi <b>...</b>

Tindakan Norman Hakim selepas tahu rumah tangga Abby Abadi <b>...</b>
Dyana Sofya Kena Warning Ketika Berceramah - <b>Gossip</b> panas <b>artis</b> <b>...</b>
Fesyen Felixia Yeap di ABPBH 2013 mengejutkan ramai <b>artis</b> seksi <b>...</b>
Pengadil Bola Sepak Yang Cantik Berhijab Pertama Di Itali <b>...</b>

Tindakan Norman Hakim selepas tahu rumah tangga Abby Abadi <b>...</b>

Tindakan Norman Hakim selepas tahu rumah tangga Abby Abadi goyah



PETALING JAYA: Pelakon Norman Hakim terkejut apabila mengetahui rumah tangga bekas isterinya iaitu Abby Abadi dengan Muhammad Noor Farhan Che Bakar yang baru dibina sedang bergolak.

Norman berkata, sebaik sahaja mendapat tahu masalah itu dia segera menghubungi Abby untuk bertanya khabar selain mendoakan agar kedua-dua pihak menemui jalan penyelesaian terhadap masalah yang timbul.

"Saya sangat terkejut apabila isteri saya, Memey memberitahu dia terbaca kapsyen foto di Instagram Abby seolah-olah perkahwinan Abby sedang berhadapan dengan masalah.

"Sebagai bekas suami dan ayah kepada anak-anak Abby, sudah pasti saya mengambil berat terhadap masalahnya. Saya terus menghubunginya dan bertanya 'awak ok?'

"Dan Abby pula balas; 'Ok! Saya ada Allah...' Apabila dia hantar mesej seperti itu, saya tidak bertanya banyak perkara kerana menghormati privasinya," kata Norman yang dihubungi mStar Online di sini pada Rabu.

Terdahulu pada Sabtu lalu Abby memuat naik status pada Instagram miliknya seolah-olah rumah tangga dia berhadapan dengan ujian selain memohon peminat mendoakan kebahagiaan dia dan suami.

Status tersebut membuatkan ramai yang mengandaikan hubungan Abby dan Muhammad Noor Farhan sedang bergolak.

Dalam pada itu, tambah Norman, dia juga meminta orang ramai untuk berdoa agar pasangan berkenaan dapat menyelesaikan masalah dengan sebaik mungkin.

"Diharap kita semua berdoa sahaja untuk kebahagiaan Abby dan Farhan. Saya pun tidak mahu masuk campur urusannya. Moga masalah yang timbul dapat diselesaikan dengan baik," ujarnya.

Abby atau nama sebenarnya Arbaiyah Abdul Manan, 37, bernikah dengan Muhammad Noor Farhan Che Bakar, 24, pemuda yang 12 tahun lebih muda daripadanya pada 9 Julai 2013 iaitu sehari sebelum menjelangnya Ramadan.

Sebelum itu Abby pernah berkahwin dengan Norman Hakim dan mereka dikurniakan tiga orang anak.

Norman kini suami kepada pelakon Memey Suhaiza. -mStar

Gosip dan Kontroversi Hiburan

Reaksi Norman Hakim isu pergolakan Abby Abadi dan Farhan

Reaksi Norman Hakim isu pergolakan Abby Abadi dan Farhan - Pelakon terkenal dan bekas suami Abby Abadi, Norman Hakim mengakui terkejut dengan khabar angin tentang pergolakan rumahtangga bekas isterinya dan Muhammad Noor Farhan Che Bakar.

Untuk mendapatkan kepastian tentang perkara tersebut, Norman telah menghubungi Abby secara peribadi menerusi panggilan telefon.

Dalam pada itu, dia dan isteri, Memey turut memberitahu akan terus mendoakan mahligai perkahwinan mereka agar dapat bertahan dan apa sahaja masalah yang dihadapi dapat diselesaikan secara baik tanpa perlu melibatkan penceraian.

Untuk makluman, Abby Abadi telah memuatnaik satu status mengejutkan di laman Instagram miliknya yang berbunyi seperti rumahtangga mereka sedang bergolak. Status itu kemudian tersebar meluas di laman-laman sosial dan blog hiburan.




Fesyen Felixia Yeap di ABPBH 2013 mengejutkan ramai <b>artis</b> seksi <b>...</b>

Fesyen Felixia Yeap di ABPBH 2013 mengejutkan ramai artis seksi lain - Acara berprestij yang ditunggu-tunggu iaitu Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2013 telah berlangsung dengan jayanya malam tadi di Dewan Plenari, Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC).

Menampilkan beberapa kejutan dalam keputusan senarai pemenang anugerah, acara karpet merah juga turut ada kejutannya tersendiri.

Antara yang paling menarik perhatian peminat ialah penampilan ekslusif bekas model seksi Malaysia, Felixia Yeap yang amat anggun dan menenggelamkan penampilan seksi artis-artis lain.

Felixia Yeap dengan bersahaja menggayakan tudung labuh dan baju kurung longgar yang cantik sehingga wanita berusia 27 tahun itu kelihatan seperti seorang muslimah. Menerusi laman sosial facebook, ramai peminat memuji beliau dan menyindir artis lain yang mengenakan pakaian agak terdedah.














@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Gosip Artis Malaysia | Tindakan Norman Hakim selepas tahu rumah tangga Abby Abadi <b>...</b>