Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

[ Inspirasi Artis Malaysia ] 4 Fesyen Pilihan Izzue Islam | Wanista ... - Blog Celebrity Malaysia


[ Inspirasi <b>Artis Malaysia</b> ] 4 Fesyen Pilihan Izzue Islam | Wanista <b>...</b> - Blog Celebrity Malaysia


[ Inspirasi <b>Artis Malaysia</b> ] 4 Fesyen Pilihan Izzue Islam | Wanista <b>...</b>
Posted: 11 Mar 2014 05:00 AM PDT
Pelakon dan penyanyi kumpulan Forteen, Izzue Islam sering bergaya ringkas tetapi menarik. Oleh itu, Wanista berminat untuk berkongsi inspirasi fesyen jalanan yang dikenakan Izzue Islam. Boleh dikatakan fesyen Izzue Islam simple dan tidak terlalu over. Sering mengenakan loafer dan t shirt ringkas.
1. Izzue mengenakan rona pastel dari fedora hat sehingga loafer, nampak ringkas dan bergaya sekali.
Gambar:Instagram Izzue Islam
Gambar:Instagram Izzue Islam
Screen Shot 2014-03-11 at 4.14.13 PM
2. Hanya simple dengan jeans dipadankan dengan loafer, pada wanita boleh cuba loafer rona terang supaya menaikkan lagi penampilan. Boleh juga cuba printed loafer seperti floral ataupun leapord. 
Gambar:Instagram Izzue Islam
Gambar:Instagram Izzue Islam
Screen Shot 2014-03-11 at 4.10.24 PM
3. Wanista sukakan padanan military t shirt bersama jeans dan loafer yang dikenakan Izzue. Ringkas dan bergaya!
Gambar:Instagram Izzue Islam
Gambar:Instagram Izzue Islam
Screen Shot 2014-03-11 at 4.07.38 PM4. Kali ini Izzue mengenakan kemeja t kotak dengan jeans dan boots dari Timberland.
Gambar:Instagram Izzue Islam
Gambar:Instagram Izzue Islam
Screen Shot 2014-03-11 at 3.25.40 PM


About Malisa Aina

Seorang yang sangat sukakan K-pop, Lisa seorang penulis dengan stail tersendiri. Suka melayan karenah rakan sekerjanya Shaffiq, masing-masing khayal dalam dunia blur mereka sendiri.
Posted: 09 Mar 2014 11:31 PM PDT
AZNIL

Insiden kehilangan pesawat MH370 turut mendapat perhatian sebahagian besar selebriti tempatan yang turut prihatin dengan nasib penumpang dan krew penerbangan MH370.

Antaranya pengacara popular, Datuk Aznil Nawawi dan penyampai radio Era FM, Zahid, Adifashla termasuk Damien VE telah melakukan solat hajat secara berjemaah di Masjid At-Taqwa, Taman Tun Dr Ismail, malam tadi bagi memohon pertolongan serta petunjuk dari Allah SWT berhubung insiden itu.
Selain itu, pelakon yang juga bekas pelajar Akademi Fantasia, Ika Nabella turut menghebahkan satu solat hajat akan diadakan di Masjid Kota Damansara yang dijadualkan berlangsung selepas solat Isyak malam ini untuk mendoakan kesejahteraan dan keselamatan penumpang MH370.
Sebelum ini, Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Dato Seri Jamil Khir Baharom menyarankan kepada semua pengurusan masjid di seluruh negara untuk mengadakan solat hajat berjemaah bagi mendoakan serta memohon petunjuk berhubung pesawat MH370 yang dilaporkan hilang sejak Sabtu lalu.




mynewshub
Posted: 23 Mar 2012 01:21 AM PDT
Jumat, 23 Maret 2012 15:21:10 WIB
alif-sub
DEPOK (Pos Kota) – Imigrasi Depok mendeportasi artis film Malaysia, Aliff Alli ,21, Jumat (23/3) dengan pesawat KLM dari Bandara Soekarno-Hatta, Cengkareng.
Bintang film Heart 2 Heart produksi Starvision, bersama Arumi Bachsin dan Irish Bella, itu menyalahi izin tinggal yang kadaluarsa (overstay).
Kepala Kantor Imigrasi (Kakanim) Depok, Jamaruli Manihuruk, menyatakan Mohamad Aliff bin Ali Dad Khan alias Aliff Alli izin tinggalnya kadaluarsa selama 60 hari sehingga dikenai sanksi administratif keimigrasian yaitu deportasi dan tangkal (tidak boleh berkunjung ke Indonesia selama 6 bulan kemudian).
"Warga Malaysia itu melanggar Pasal 78 ayat (3) dan Pasal 102 ayat (1) UU Imigrasi nomor 6 tahun 2011 tentang izin tinggal dan tangkal," ujarnya didampingi Kasi lalintuskim, Ahmad Zaini, kepada wartawan di kantornya, Jumat (23/3).
Aliff Alli, yang juga adik artis Miller yang mantan kekasih Arumi Bachsin, masuk Indonesia terakhir dengan Bebas Visa Kunjungan Singkat (BVKS) 5 November 2011 yang berlaku 30 hari atau sampai 6 Desember 2011.
Tetapi, sampai sepekan kemarin atau lebih 60 hari masih tinggal di Jalan Setiabudi Timur 24, Jakarta Selatan. Selain dengan Kharisma Starvision, Aliff Alli pernah dikontrak kerja PT Sinemart. (rinaldi/sir)
Teks Gbr- Aliff Alli (ist)



@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

[ Inspirasi <b>Artis Malaysia</b> ] 4 Fesyen Pilihan Izzue Islam | Wanista <b>...</b> - Blog Celebrity Malaysia