Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Gosip Artis Malaysia | Baju Pengantin Termahal Gosip Artis Indonesia | Warwer

Gosip Artis Malaysia | Baju Pengantin Termahal <b>Gosip Artis</b> Indonesia | Warwer

Link to gosip artis malaysia - Google Blog Search

Baju Pengantin Termahal <b>Gosip Artis</b> Indonesia | Warwer

Posted: 31 Aug 2014 09:37 PM PDT

WAWRWER.COM – Cari baju pengantin termahal gosip artis indonesia
? disini lah tempatnya. Warwer adalah portal berita terbesar yang dapat menyajikan berbagai info tentang baju pengantin termahal gosip artis indonesia
. dibawah ini adalah informasi foto baju pengantin termahal gosip artis indonesia
yang dapat anda lihat. semoga baju pengantin termahal gosip artis indonesia
dapat bermanfaat untuk anda semua.

Kisah malam pertama pengantin ~ beritahangat™, Ibu rahma di jawa timur said assalamualaikum wr, wb.aki saya:ibu rahma dan sekeluarga mengucapkan banyak2 terimakasih kepada aki subala jati atas angka togel yang di.
Gosip artis malaysia, berita terkini, isu semasa, sensasi, Portal hiburan yang meliputi berita artis terkini, isu hangat, gosip artis & selebriti terbaru & terhangat..
Info: jet peribadi terbesar & termahal dunia milik, Home » info » info: jet peribadi terbesar & termahal di dunia milik alwaleed bin talal (6 gambar) info: jet peribadi terbesar & termahal di dunia milik alwaleed bin.

perbandingan gaun pengantin Kate Middleton & Grace Kelly

Baju Wanita ARNESITA

Ditulis ulang + opini dari: Silet RCTI, I- Gosip , Trans7, SCTV

Baju Wanita MIRABELLA 5

Untuk mendapatkan info galeri kami silahkan bergabung di : FACEBOOK ...

GAMBAR JULIANA EVANS BERBAJU PENGANTIN

Ditulis ulang + opini dari: Silet RCTI, I- Gosip , Trans7, SCTV

Galeri gambar artis-artis pakai baju raya sedondon, Apabila dewasa, mahu pakaian sedondon pasangan pilihan kalbu. macam pengantin pula..

http://nurshahmina.blogspot.com/2013/08/galeri-gambar-artis-artis-pakai-baju.html

Gosip artis malaysia terkini gambar artis malaysia, Blog gosip artis malaysia terbaru, sensasi panas. tak lupa gambar artis malaysia panas, sosial terkini ..

http://beautifulnara.com/

Daftar artis terkaya indonesia 2014 | fokus berita, Artis nama lengkap anjasmara prasetya disebut majalah globe asia sebagai artis terkaya indonesia nilai kekayaan mencapai rp 20 miliar..

http://fokusberitaterkini.blogspot.com/2014/05/daftar-artis-terkaya-di-indonesia-2014.html

Demikian adalah baju pengantin termahal gosip artis indonesia
yang dapat kami tulis untuk anda semoga bermanfaat untuk anda semua.

Hubungan Cinta Shahrul & Adira (AF8) Dapat Restu ~ KakiGosip <b>...</b>

Posted: 03 Sep 2014 02:40 PM PDT

Presiden Gerakan Belia Gagasan 1 Malaysia (GBG1M), Shahrul Nasrun Kamarudin mengakui keluarganya merestui percintaannya dengan penyanyi Adira.

Shahrul, 28, berkata, Adira atau nama sebenarnya Siti Adira Suhaimi, 23,  sudah pun bertemu dengan keluarganya dan mereka cukup senang dengan penyanyi itu yang ramah selain bijak mengambil hati kedua-dua orang tuanya.

"Adira bukan sahaja peramah tetapi dia pandai menyesuaikan diri dengan sesiapa sahaja yang berada di sekelilingnya.

"Alhamdulillah, itu membuatkan ibu saya cukup senang dengannya. Malah keluarga saya sangat menyayangi dia. Selain itu saya juga sudah bertemu keluarganya di Sabah," katanya.

Shahrul ditemui pada majlis pelancaran kempen Salute Malaysia di Universiti Kuala Lumpur di sini pada Rabu.

Dalam pada itu, Shahrul sudah bersedia untuk melamar bekas peserta Akademi Fantasia musim ke lapan (AF8) itu  sebagai isteri, namun kerana kesibukan kerja masing-masing membuatkan hasrat berkenaan terpaksa ditangguhkan buat sementara waktu.

Tambahan  pula mereka masih lagi muda dan mungkin merancang akan menamatkan zaman bujang dalam masa dua atau tiga tahun lagi.

"Saya rasa bila dah kahwin, kita perlu fokus pada keluarga pula dan kerja berada di tempat kedua.

"Jadi mana-mana kerja yang membabitkan masa saya sepenuhnya, saya utamakan dahulu. Saya tak mahu terlalu sibuk sehingga mengabaikan tanggungjawab terhadap keluarga pula," ujarnya.

Sementara itu, ditanya pula mengenai penghijrahan imej Adira dengan memakai tudung dia bersyukur dengan penampilan baharu kekasihnya itu.

Kata Shahrul, sebelum ini dia pernah meluahkan hasrat untuk melihat Adira bertudung, namun tidak memaksa penyanyi itu berumah imej dengan segera.

"Apa yang saya boleh katakan, Alhamdulillah, saya bersyukur kerana doa saya ingin melihat Adira bertudung dimakbulkan.

"Saya tak pernah pun paksa dia. Tetapi saya cuma bercakap dengannya yang saya suka jika dia bertudung.

"Kalau nak tahu, Adira seorang yang suka dibimbing dan diberi nasihat. Dia senang dididik," tuturnya.

Baki Zainal Teruja Ganti Halim Othman Di Suria FM ~ KakiGosip <b>...</b>

Posted: 02 Sep 2014 01:41 PM PDT

Pengacara Baki Zainal teruja apabila diberi peluang untuk menggantikan tempat Halim Othman sebagai deejay Ceria Pagi Suria FM selama sebulan bermula 1 September, Isnin lalu.

Baki atau nama sebenarnya Zahamin Baki Zainal, 33, berkata, ia merupakan peluang untuk dia mengasah bakat dalam bidang penyiaran radio terutamanya pasaran berbahasa Melayu.

"Saya diberi peluang untuk menggantikan tempat Halim Othman selama sebulan sahaja kerana abang Halim ada projek Jejajah Kamilah Malaysia bersama Suria Ford Wheel selama sebulan.

"Ini kali pertama saya bertugas sebagai penyampai radio. Sebelum ini saya ada juga dipelawa tetapi radio berbahasa mandarin sahaja," ujarnya.

Baki yang terkenal sebagai pengacara rancangan berbahasa Mandarin ini mengakui cabaran utama adalah untuk berbahasa Melayu secara spontan dengan baik.

Lebih teruk, dia yang mengalami disleksia mengakui tidak boleh membaca dan menghafal skrip yang disediakan oleh pihak penerbit.

"Saya takut tidak boleh bercakap dalam bahasa Melayu secara spontan dengan baik, nasib baik juga rancangan pagi ini berbentuk sembang santai dan memperkatakan tentang sesuatu topik.

"Kalau mereka sediakan skrip untuk saya hafal memang tidak boleh sebab saya ada masalah disleksia iaitu gangguan membaca dan menghafal," katanya.

Dalam pada itu, bercerita tentang pengalaman dua hari mengendalikan Ceria Pagi Suria FM, Baki berkata, dia terkejut apabila beberapa pemanggil berbangsa Cina menghubunginya di konti dengan bercakap dalam bahasa Mandarin.

Dia terharu apabila dapat menarik pendengar berbangsa lain mendengar rancangan tersebut.

"Dua hari saya ada pengalaman yang baru, pagi tadi (Selasa) ketika menjawab panggilan seorang lelaki saya tidak menyangka dia terus berbahasa Mandarin dengan saya.

"Ada juga mesej-mesej daripada kalangan bangsa bukan Melayu yang saya terima sepanjang ke udara dengan memberi kata-kata semangat dan menyertai permainan yang kami buat," ujarnya.

Sementara itu, Baki tidak menafikan salah satu sebab dia menerima perlawaan tersebut adalah kerana penyanyi dan penyampai radio itu iaitu Adibah Noor.

Katanya, hubungan dia dengan penyanyi tersebut bukan sahaja sebagai rakan artis, malah sudah dianggap sebagai kakaknya sendiri.

"Saya terima perlawaan ini pun sebab kak Adibah Noor, saya dah anggap dia macam kakak saya sendiri sebab itu saya tak mahu lepaskan peluang bekerjasama dengan dia," katanya.

Pengacara Fashion Police, Joan Rivers mati ~ KakiGosip! - <b>Gosip</b> <b>...</b>

Posted: 04 Sep 2014 05:33 PM PDT

PENGACARA program hiburan sensasi Holloywood, Fashion Police, Joan Rivers meninggal dunia di sebuah hospital di New York semalam  pada usia 81 tahun.

Rivers dimasukkan ke Hospital Mount Sinai sejak 28 Ogos lalu apabila berhenti bernafas selepas menjalani satu pembedahan peti suara di sebuah klinik di New York.

"Dengan dukacita, saya mengumumkan berita kematian ibu saya, Joan Rivers.

"Dia meninggal dunia pada 1.17 petang dan keluarga serta teman rapatnya berada di sisinya sewaktu menghembuskan nafas terakhir," menurut kenyataan anaknya, Melissa Rivers.

Rivers sebelum ini terkenal dengan 'mulut celupar' apabila mengacara program mengenai fesyen artis Hollywood di majlis karpet merah.

Terbaharu, Rivers dilaporkan pernah mengeluarkan kenyataan tidak berperikemanusiaan terhadap rakyat Palestin.

Laporan itu menyebut, Rivers bukan sahaja mempertahankan tindakan Israel malah menyifatkan tentera Hamas sebagai pengganas dan merendah-rendahkan serta menghina penduduk Palestin.

Bagaimanapun, Rivers segera menafikan pernah membuat kenyataan itu dan mendakwa pihak media salah faham mesej yang ingin disampaikan.




@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Gosip Artis Malaysia | Baju Pengantin Termahal <b>Gosip Artis</b> Indonesia | Warwer