Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Gosip Artis Malaysia | Fiza Elite fail penceraian di Shah Alam minggu lalu? - Gossip panas ...

Gosip Artis Malaysia | Fiza Elite fail penceraian di Shah Alam minggu lalu? - <b>Gossip</b> panas <b>...</b>

Link to gosip artis malaysia - Google Blog Search

Fiza Elite fail penceraian di Shah Alam minggu lalu? - <b>Gossip</b> panas <b>...</b>

Posted: 20 Apr 2014 04:42 PM PDT

Sekadar Cerita Kosongku ^-^


Fiza Elite fail penceraian di Shah Alam minggu lalu?


Fiza Elite fail penceraian di Shah Alam minggu lalu? - Khabar angin tentang keretakan rumahtangga Fiza Elita dan Adam mula diperkatakan hujung tahun lalu namun reda beberapa hari kemudian selepas Adam membuat penjelasan berhubung gosip yang tersebar.

Hanya beberapa bulan kemudian, cerita rumahtangga mereka kembali diperkatakan baru-baru ini kerana ada sumber memberitahu Adam dan Fiza masing-masing semakin kurang persefahaman.

Lebih menarik, Utusan Malaysia turut menyiarkan satu artikel yang mendakwa Fiza Elite dikatakan menfailkan penceraian seminggu lalu di Shah Alam, Selangor.

Apapun, ianya tidak dapat dipastikan samada dakwaan itu merujuk kepada Fiza menfailkan penceraian atau sekadar ke sana mencari penyelesaian kepada isu rumah tangga yang sedang dihadapinya.



Gambar Ramelle Ashram, adik Jejai dan bakal suami Tengku Azura <b>...</b>

Posted: 15 Apr 2014 05:32 AM PDT

Sekadar Cerita Kosongku ^-^


Gambar Ramelle Ashram, adik Jejai dan bakal suami Tengku Azura


Gambar Ramelle Ashram, adik Jejai dan bakal suami Tengku Azura - Siapa masih ingat pelakon filem Bunohan iaitu Tengku Azura? Supermodel ini dikhabarkan bakal mengakhiri status ibu tunggalnya dengan seorang jejaka bernama Ramelle Ashram, adik kepada Jejai, suami Fasha Sandha.
Berita gembira itu dikongsikan dalam ruangan gosip tempatan forum.cari.com.my sebentar tadi di mana tarikh pasangan ini berkahwin masih tidak diketahui. Yang pastinya, mereka dikatakan sedang menempa baju-baju pengantin.






Kisah sebenar kenapa Bella Dally terbuka hati berhijab


Kisah sebenar kenapa Bella Dally terbuka hati berhijab - Umum mengetahui pelakon sedang meningkat naik, Bella Dally telah mengambil keputusan untuk berhijab sepenuhnya sejak Rabu lalu.

Ini dibuktikan dengan beberapa keping gambar Bella bertudung yang dimuatnaik olehnya di akaun Instagram serta memadam kesemua foto-foto yang berimej seksi.

Ekoran berita mengejut tersebut, wartawan Utusan segera menghubungi pelakon berdarah kacukan itu untuk mendapatkan kepastian samada perkara tersebut benar-benar berlaku atau sekadar lakonan dalam drama.


Mari baca penjelasan panjang lebar Bella di bawah tentang bagaimana hatinya tiba-tiba terbuka untuk berubah ke arah kebaikan sehingga memilih untuk berhijab dalam sekelip mata.

"Sejak awal tahun lagi, Bella memang berhasrat untuk berhijab tetapi niat tersebut terpaksa ditunda memandangkan terlibat dalam penggambaran sebuah drama yang membawakan watak gadis tanpa tudung.

"Jadi, nanti saya tak nak orang kata sekejap bertudung, sekejap sudah hilang tudung. Lebih baik saya selesaikan dahulu penggambaran tersebut dan menetapkan pendirian saya. Isu pakai tudung ini bukannya sesuatu yang boleh dibuat suka-suka, tetapi perlu ikhlas dan berkekalan.

"Dua minggu lalu, selepas penggambaran tamat, saya mula buat persiapan untuk menunaikan hasrat itu. Alhamdulillah, Rabu lepas, apabila bangun tidur, terdetik untuk mencapai tudung ketika ingin keluar rumah.

"Saya boleh katakan semuanya ini kerana didorong oleh Allah. Apabila saya memuat naik gambar imej terbaharu ini dan berkongsi dengan ramai orang, Alhamdulillah saya mendapat maklum balas yang sangat baik. Peminat begitu menyokong dan memberi kata-kata semangat. Saya amat menghargai sokongan tersebut dan berharap diri ini mampu mengekalkannya selama-lamanya.

"Boleh dikatakan, hampir keseluruhan gambar lama saya tidak bertudung telah dikeluarkan daripada laman sosial saya. Kalau ada pun, mungkin di blog-blog dan internet. Itu di luar bidang kuasa saya.

"Itu adalah diri saya sebelum ini dan saya tidak mempunyai kuasa untuk menghalangnya daripada disiarkan. Biarlah ia menjadi sejarah dan saya cuba sedaya mungkin untuk tidak kembali dengan imej lama. Semoga saya akan selamanya bertudung."





@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Gosip Artis Malaysia | Fiza Elite fail penceraian di Shah Alam minggu lalu? - <b>Gossip</b> panas <b>...</b>