Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Aliff Aziz buat lagu khas untuk Anne Ngasri

tinggal kenangan lalu...
Bekas kekasih Anee Ngasri, Aliff Aziz kini mengakui telah membuat lagu untuk Anne Ngasri walau sudah 2 tahun berpisah dan kini Anne sudah mendirikan rumahtangga dengan seorang ahli politik serta dikurniakan zuriat.

Niat Aliff dulu sangat tulus, dia mahu mengahwini Anne, namun akibat sebab tak dapat dielakkan, perancngan hanya perancangan.

Lagu berjudul 'Hati Ini' akan dimuatkan dalam album ke-4 Aliff yang akan dipasarkan pada bulan Jun 2014. Lagu ini memberi maksud, seorang wanita yang bakal berkahwin dengan seorang lelaki dan mereka sudah mempunyai tarikh kahwin, tetapi akhirnya wanita itu mengambil keputusan untuk mengahwini orang lain, memetik sumber Kosmo!.
"Sekarang saya hanya ingin menaikkan kembali karier nyanyian dan imej diri. Apa yang terjadi pada saya mungkin hukum karma pada perbuatan saya sebelum itu tetapi saya tidak akan buat perkara yang sama pada wanita lain. Sebabnya saya faham perasaan orang yang disakiti," -Aliff Aziz



@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Aliff Aziz buat lagu khas untuk Anne Ngasri