Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Rozita Che Wan rela di madukan!

Mana-mana wanita pun tidak akan mahu dimadukan jika tidak terdapat sebab munasabah dan harus di madukan. Rozita Che Wan aka Che Ta juga memiliki pendiriannya yang sebegitu.

Menurut kata Che Ta dalam portal mStar semalam, dia yakin suaminya, Zain Saidin tidak akan memadukan dirinya dengan berkahwin lagi.
“Dalam kehidupan saya sebelum ini pun saya mengelak dan minta simpang dijauhkan untuk merampas suami orang. Tapi kalau ditakdirkan suatu hari nanti ia terjadi, saya terima.

"Nak buat macam mana kalau kita mengelak tetapi suami buat hal juga, reda saja. Tapi saya yakin Zain tak akan jadi sebegitu. Insya-Allah,”
Ha yang kejutannya, Che Ta rela berpoligami/dimadukan hanya untuk drama/filem lakonannya sahaja. Yang terbaru adalah telefilem, Madu (bermula 16 Feb, jam 10 malam TV3).
"Mungkin selama ini kita lihat ada golongan suami yang suka bermadu sama ada secara diam atau memohon kebenaran tetapi drama ini memaparkan kisah yang jarang terjadi apabila si isteri yang merelakan dirinya untuk dimadukan.

“Tapi syaratnya, Anita kena tentukan siapa calon madu yang sesuai untuk suaminya. Tapi yang dirancang tak menjadi seperti yang diharapkan,"
Telefilem yang dibarisi pelakon Zamarul Hisham, Shahrizal Jaszle, Syatilla Melvin, Aishah Ilias dan Ezzaty Abdullah.


@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Rozita Che Wan rela di madukan!