Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Bila Kenapa Abby Sertai Parti PAS

Bila Kenapa Abby Sertai Parti PAS

Bila Kenapa Abby Sertai Parti PAS. Ramai nak tahu, peminat pun nak tahu. 19 Julai 2012 Abby Abadi telah pun menghantar borang keahlian seumur hidup PAS kepada Mursyidul Am parti itu, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat. Proses penyerahan telah dilakukan di Nilam Puri, Kota Bharu, Kelantan.

 Bila Kenapa Abby Sertai Parti PAS

Kenapa di nilam puri kenapa tak  di Gombak, Saya tak tahu jawap, hanya Abby saja yang tahu, Bagi soalan kenapa masuk Pas,  Jawapan Abby mudah saja, INGIN KONGSI PENGALAMAN," Bukan sebab saya pilih pentas (majlis Pas) untuk berkongsi pengalaman, saya juga mendapat jemputan daripada majlis agama, pertubuhan bukan kerajaan (NGO) terutama persatuan wanita. Saya seronok berkongsi cerita supaya apabila ada wanita lain melalui peristiwa seperti saya (berhijrah) mereka akan sama-sama mendapat kekuatan melalui perkongsian pengalaman ini.


@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Bila Kenapa Abby Sertai Parti PAS