Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Gosip Artis Malaysia | Goaip Artis Malaysia | Gambar Rebecca Nur Al Islam Pakai Baju ...

Gosip Artis Malaysia | Goaip <b>Artis Malaysia</b> | Gambar Rebecca Nur Al Islam Pakai Baju <b>...</b>

Link to gosip artis malaysia - Google Blog Search

Goaip <b>Artis Malaysia</b> | Gambar Rebecca Nur Al Islam Pakai Baju <b>...</b>

Posted: 24 Apr 2014 07:44 AM PDT

Goaip Artis Malaysia | Gambar Rebecca Nur Al Islam Pakai Baju Ketat Macam Teletubbies <b>...</b>

Gambar Rebecca Nur Al Islam Pakai Baju Ketat Macam Teletubbies <b>...</b>

Posted: 12 Apr 2009 11:33 PM PDT

Gambar Rebecca Nur Al Islam Pakai Baju Ketat Macam Teletubbies | GOSIP ARTIS

Blog gosip artis Malaysia yang terbaru, sensasi dan panas. Tak lupa ada gambar artis Malaysia yang panas, sosial dan terkini untuk semua

Aiman dan Fathia Saling Memuji - <b>Gossip</b> HOT <b>artis malaysia</b>

Posted: 13 Apr 2014 05:58 PM PDT


ANTARA gelagat mesra Fathia dan Aiman.

BAIK Aiman Hakim Ridza Abdoh dan Nur Fathia Latiff, mereka tidak menyangka hubungan cinta yang dipupuk sejak 31 Mac tahun lalu semakin subur dan cukup membahagiakan.

Sementelah mendapat restu daripada keluarga masing-masing, pasangan pelakon itu juga semakin serasi apabila dugaan yang menggoyahkan hubungan mereka dapat diatasi.

Soal salah faham yang lazimnya menjadi dilema dalam kalangan pasangan bercinta juga dapat diselesaikan dengan baik menerusi budi bicara masing-masing.

Tambahan pula terlibat dalam industri yang sama menjadikan mereka memahami rutin kerja sebagai anak wayang yang menuntut persefahaman tinggi.

"Alhamdulillah, hubungan kami berjalan lancar. Merajuk sikit-sikit itu ada tapi semuanya okey," kata Aiman membuka lembaran kisah cintanya dengan kekasih hati, Fathia.

Menurut kata hati yang jelas mengatakan Fathia adalah wanita idamannya kata pelakon berusia 25 tahun ini, dia terpikat dengan kekasihnya itu kerana sikap kewanitaannya yang cukup menyenangkan.

Malah kata Aiman, sepanjang tempoh menjalinkan hubungan dia mendapati Fathia memang hebat dalam bab memujuk hatinya yang kadangkala diselubungi perasaan gundah gelana.

"Renungan mata dia cukup mencairkan hati saya. Dia juga pandai menyuntik kata-kata semangat tidak kira apa juga kerja yang sedang saya lakukan.

"Selain itu, dia juga pandai mengambil hati orang tua saya," katanya yang menolak secara baik untuk berkongsi kebaikan Fathia secara berlebih-lebihan.

Sementara itu ketika ditanya kepada Fathia tentang Aiman, wanita berusia 27 tahun ini mengakui Aiman menepati ciri-ciri lelaki idamannya.

Mengkagumi seorang lelaki yang lebih mengutamakan keluarga pada setiap urusan kata Fathia, dia juga terpesona dengan sikap bertanggungjawab aktor itu.

Biarpun latar belakang keluarga Aiman boleh dikatakan mewah namun kata Fathia, Aiman tidak pernah mengambil kesempatan bahkan dia lebih suka berdikari mencari punca rezeki sendiri.

"Sepanjang perkenalan kami, Aiman lebih gemar bersederhana. Dia merahsiakan identiti keluarganya sehinggalah dia membawa saya berjumpa orang tuanya. Masa itu baru saya tahu bahawa Aiman anak 'seseorang'.

"Apabila ditanya kenapa Aiman merahsiakan perkara itu, dia kata yang kaya raya itu keluarganya, bukan dia. Nanti satu hari nanti, dia akan jadi macam mereka.

"Pengakuan dibuat Aiman itu membuatkan saya berfikir sebenarnya dia juga menyimpan cita-cita untuk berjaya seperti orang tuanya," kata Fathia tanpa berselindung.

Mengulas tentang pertemuan pertama mereka Aiman memberitahu, dia jatuh cinta dengan Fathia sewaktu mereka sama-sama berlakon dalam drama Mahabah kira-kira dua tahun lalu.

Kata Aiman, perasaan tersebut semakin kuat sementelah berlakon bersama-sama sebagai pasangan kekasih dalam drama Diandra tahun lalu.

Goaip <b>Artis Malaysia</b> | Goaip <b>Artis Malaysia</b> | Tunggu keputusan <b>...</b>

Posted: 13 Apr 2014 07:33 AM PDT


Goaip Artis Malaysia | Tunggu keputusan ayah - Gossip HOT artis malaysia

Tunggu keputusan ayah - <b>Gossip</b> HOT <b>artis malaysia</b>
Hafiz Suip Kecewa Isu Tidak Muncul Di MHI Diperbesar - <b>Gossip</b> <b>...</b>
<b>Gosip Artis Malaysia</b> 10 | Jom Tengok Video Hangat Terkini dan <b>...</b>
35 Gambar Pernikahan Fizo Omar, Mawar - <b>Gossip Artis Malaysia</b>
<b>gosip artis malaysia</b> dan indonesia | www.artis.ws | Jom Tengok <b>...</b>

Tunggu keputusan ayah - <b>Gossip</b> HOT <b>artis malaysia</b>

Posted: 30 Mar 2014 04:38 PM PDT

ENTAH disengajakan atau tidak kebelakangan ini seakan-akan kerap kontroversi tergalas di bahu pelakon Emma Maembong.

Meski bukan satu perkara baru hal itu agak ketara memandangkan satu persatu muncul tanpa sempat Emma menarik nafas lega.

Belum reda kontroversi bercumbu mesra dengan Zizan Raja Lawak di dalam kapal terbang, timbul pula cerita lain bersekedudukan dengan teman lelakinya itu.

Sudah terlanjur melangkah ke dunia hiburan, mahu atau tidak, Emma perlu menggagahkan diri untuk menjawab segala hal yang mengusutkan fikirannya itu.

Sehabis daya Emma memberikan jawapan yang terbaik demi menjelaskan keadaan sebenar dan menepis segala anasir jahat yang cuba menjatuhkan imej dan kariernya dengan gosip sedemikian.

Pujian wajar diberikan kepada gadis berusia 22 tahun ini kerana masih bertahan pada saat dirinya sering menjadi bahan serangan banyak pihak yang cuba menguji sejauh mana kentalnya jiwa seorang anak seni.

Emma, sekali pun tidak berundur malah terus melawan arus dengan menjadi diri sendiri biarpun ada sesetengah pihak kurang senang dengan segala penjelasan mengenai kontroversi yang menghentam dirinya.

"Saya cuma mahu terus berjalan dan hidup. Tak perlu pandang lagi perkara-perkara lepas apatah lagi tiada satu pun daripada cerita itu yang sahih. Nama pun gosip," kata Emma ringkas.

Kontroversi

Memilih untuk tidak terlalu memikirkan kontroversi itu kata Emma, dia tidak punya kuasa untuk menahan segelintir masyarakat daripada terus berkata-kata mengenai peribadinya sedangkan mereka tidak tahu tentang kebenarannya.

"Menjadi pelakon dan artis, ini jalan yang saya pilih maka saya kena terima dengan terbuka apabila satu masa datangnya perkara-perkara tak diingini seperti ini kepada saya.

"Kalau diikutkan bukan jadi artis saja, jadi orang biasa pun akan ada orang suka bercerita buruk mengenai kita, akan ada orang yang suka menyampai cerita tak betul mengenai kita. Pendek kata, di mana-mana saja boleh berlaku hal seperti ini.

"Cuma bayarannya bergandalah apabila bergelar seorang artis. Orang akan pandang keburukan kita lebih. Kita bercerita hal sebenar pun orang tetap tidak akan percaya. Jadi nak buat macam mana lagi? Tak payah layan," katanya.

Mengaku tidak sekali pun melatah dengan kontroversi yang timbul kata Emma, lebih baik dia bersikap demikian daripada membiarkan diri terbakar dengan api kemarahan yang kemudian hanya merugikan dirinya sendiri.

"Tak perlu marah-marah, tak perlu bising-bising. Saya lebih suka menangani hal-hal gosip seperti ini dengan tenang. Bagi saya sekurang-kurangnya itu tidak mengusutkan fikiran saya.

"Sebelum jadi artis lagi saya sudah biasa terkena perkara seperti ini. Bukan nak kata saya dah tak hairan tapi saya lebih suka tanganinya dengan cara yang matang.

"Asalkan keluarga tahu siapa saya dan tahu hal sebenar, saya tak perlu takut untuk berdepan dengan masyarakat. Ayah dan mak kenal saya. Saya pun memang tinggal dengan mereka, untuk apa saya nak takut? Saya memang tak buat salah.

"Namun saya tak akan berdiam diri jika gosip yang menyentuh hati mereka. Saya tak akan biarkan hal itu berlaku," katanya tegas.

Seringkali dikaitkan dengan Zizan, hubungan mereka sebagai pasangan kekasih sebelum ini kononnya begitu eksklusif.

Susah mahu mendengar daripada mulut masing-masing engesahkan mereka kini memang sedang bercinta.

Baik Zizan mahu Emma lebih senang untuk 'acah-acah' melarikan diri daripada soalan itu. Paling tidak pun cuma mengaku sebagai kawan baik.

Namun selama mana mereka boleh menipu? Nah... Sekarang ini cinta mereka bukan lagi satu rahsia. Orang sudah mula bercakap. Malah sudah boleh membaca, meneka, bahkan melihat keintiman mereka berdua yang kini tidak lagi berselindung di sebalik tabir 'kami cuma kawan baik'.

Emma ketika ditanya mengaku lega dengan keadaan sekarang. Terbuka terhadap kisah cintanya dengan Zizan tanpa perlu lagi berteka-teki.

"Sebenarnya nak kata saya dan dia sorok-sorok hubungan tak juga. Kami lebih suka menganggap siapa yang tahu, tahulah. Namun nak mencanang mengenai cinta itu tidak sama sekali.

"Bukan apa kita bimbang jika perkara yang baik tak jadi. Sebab itu selama ini saya akan cakap dia kawan rapat saya. Sekarang apabila sudah terbuka pun, jangan terperanjat, ada juga yang tak suka. Susah nak puaskan hati semua orang," ujarnya.

Berbicara lanjut kata pelakon berdarah kacukan Melayu-Scotland ini, keterbukaannya mengaku mengenai hubungannya dengan Zizan bukan kerana mahu menunjuk-nunjuk.

"Mungkin ada yang kata saya ini macam menunjuk-nunjuk walhal tidak pun. Saya dan Zizan sudah bersetuju untuk lebih terbuka kerana malas mahu memikirkan tentang kata-kata orang.

"Alhamdulillah, saya lega apabila semua sudah tahu mengenai hubungan ini. Tapi saya mohon untuk doakan yang terbaik saja. Yang kenal saya dan Zizan terutama peminat, mereka sokong dan restui hubungan ini, bahkan mendoakan kami.

"Ada yang cakap tak sesuai, ada yang tak suka tapi itu semua jodoh. Dengan siapa jodoh kita, kita kena terima dan doakan yang terbaik," katanya.

Loading...

Hafiz Suip Kecewa Isu Tidak Muncul Di MHI Diperbesar - <b>Gossip</b> <b>...</b>

Posted: 30 Mar 2014 05:06 PM PDT

Penyanyi Hafiz Suip berasa kecewa apabila isu kelewatannya menghadiri program siaran langsung TV3, Malaysia Hari Ini (MHI) beberapa minggu lalu diperbesar-besarkan.

Hafiz atau nama sebenarnya Mohd Hafiz Mohd Suip, 24, berkata, isu tersebut tidak patut dijadikan sebagai bahan gosip memandangkan ia telah diselesaikan menerusi cara baik dengan pihak produksi program berkenaan.

"Diakui memang saya lambat ke program itu tetapi ia tidak sepatutnya jadi isu kerana saya telah meminta maaf kepada seluruh produksi.

"Malah isu itu sudah selesai. Saya kecewa apabila ada pihak yang sengaja mahu jadikan ia jadi bahan berita," katanya yang dihubungi mStar Online pada petang Ahad.

Sebuah akhbar mingguan pada Ahad melaporkan Hafiz gagal menghadirkan diri ke sesi temu bual khas di MHI bagi mempromosikan projek Minggu Setiausaha A Golden Moment With Hafiz yang bakal diadakan di dewan Matrade Hall, Matrade Exhibition & Convention, Jalan Duta di sini pada 22 April depan.

Hafiz dikatakan menyebabkan seluruh produksi kelam-kabut memandangkan waktu slot itu diberikan khas kepadanya dan ia membuatkan penerbit program itu terpaksa menukar pengisian program itu serta-merta.

Sementara itu, Hafiz menyifatkan kejadian itu merupakan kesilapan normal yang dilakukan oleh sesiapa sahaja walaupun ia bukan dilakukan dengan sengaja.

Dalam pada itu, sebagai seorang penyanyi profesional, Hafiz berkata, dia tidak pernah merosakkan reputasinya dengan menimbulkan masalah sikap tidak berdisiplin.

"Diakui, sebagai manusia biasa, saya bukannya sempurna, ada masanya kita melakukan kesilapan.

"Tetapi saya bukan seorang penyanyi yang suka melanggar disiplin. Seboleh-bolehnya saya akan tepati masa agar tidak menyusahkan pihak lain. Cuma apa yang berlaku sebelum ini adalah di luar jangkaan," ujarnya.

Loading...

<b>Gosip Artis Malaysia</b> 10 | Jom Tengok Video Hangat Terkini dan <b>...</b>

Posted: 05 Apr 2014 12:13 AM PDT

Uploaded by Thomas Jacobsen on April 5, 2014 at 7:13 am

Like Share

http://gosipartisdimalaysia.blogspot.com/

Rating:
Views:254 views
Tags: ARTIS, Gosip, Malaysia

Categories: Artis Malaysia

35 Gambar Pernikahan Fizo Omar, Mawar - <b>Gossip Artis Malaysia</b>

Posted: 10 Nov 2013 05:00 PM PST

Fizo Omar sah bergelar suami kepada Mawar Abdul Karim dengan sekali lafaz pada majlis akad nikah yang diadakan di rumah pengantin perempuan di Country Heights, Kajang pada pagi 10 November 2013 semalam. Mawar telah menerima mas kahwin sebanyak RM506.

Fizo menerima sembilan dulang hantaran berupa tas tangan lelaki, kasut, kaca mata hitam, dua naskhah Al-Quran, plat motosikal WWF120, jaket motosikal, komputer riba serta sebuah motosikal berkuasa tinggi 1200cc jenama Ducati.

Kesemua hantaran ini dibawa khas oleh rakan artis antaranya Fahrin Ahmad, Iqram Dinzly, Shaheizy Sam, Johan As'ari, Kamal Adli, Karl Shafek dan Nazim Othman di mana mereka semua diketuai oleh Datuk Rosyam Nor.

Manakala Mawar menerima tujuh dulang hantaran berupa mas kahwin RM 506, beg tangan, jam tangan, kasut, sebentuk cincin berlian putih, jongkong emas seberat 1.011kg berukir perkataan Fizo Love Mawar serta sebuah Vespa.

gambar mStar | GUA | OhBulan


20 gambar pernikahan Almy Nadia, Fizz Fairuz - <b>Gossip Artis Malaysia</b>

Posted: 26 Apr 2014 07:57 PM PDT

Almy Nadia akhirnya selamat bergelar isteri kepada Fizz Fairuz setelah 8 tahun bercinta, majlis akad nikah di Masjid Daerah Balik Pulau, Pulau Pinang pada petang Sabtu. Mas kahwin sebanyak RM1,001. Fizz turut memberikan Almy wang hantaran RM20,000.

Pasangan itu telah menjalinkan hubungan cinta selama lapan tahun. Sepanjang tempoh percintaan itu mereka pernah putus dan menjalinkan hubungan semula. Dalam pada itu, Almy turut memiliki seorang anak angkat bernama Nur Afrina Darwisya, berusia lima tahun.

Majlis resepsi pasangan itu akan berlangsung pada 30 Mei depan di Hotel Vistana, Pulau Pinang. -mStar | gambar The Permaisuris

banner

Tag : , , , , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Scha al Yahya Sudah Mengandung/Hamil? - <b>Gossip Artis Malaysia</b>

Posted: 12 Jan 2014 06:54 PM PST

Menurut portal Utusan semalam, Scha al Yahya dimaklumkan sudah mengandung/hamil. Berita itu sungguh mengemparkan taktala tiada angin atau ribut kuat yang melanda.

Ianya bermula apabila dia jarang memuatnaik gambar ke dalam laman sosial beberapa hari ini akibat demam, namun temannya mengatakan dia sedang mengandung atas pembawakan anaknya itu.

Kalau betul, tahniah lah kan. 

banner

Tag : , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih



@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Gosip Artis Malaysia | Goaip <b>Artis Malaysia</b> | Gambar Rebecca Nur Al Islam Pakai Baju <b>...</b>