Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Fadzil Zahari kekasih Yana Samsudin?

Dalam diam, adik kepada Farid Kamil, Fadzil Zahari memiliki hubungan rapat dengan Yana Samsudin. Buat masa ini Fadzil mengakui mengenali hati budi masing-masing.

Dia juga tidak menolak jika dijodohkan dengan Yana Samsudin (jika Yana menerima lamarannya) menurut laporan SinarHarian.
“Saya memang terlalu rapat dengannya. Mungkin jika ada keajaiban jodoh saya dengannya saya tak menolak. Yana seorang yang baik dan memahami,

“Kalau di masa akan datang sudah ditakdirkan saya berjodoh dengannya saya akan terima. Sekarang kami masih diperingkat teman paling rapat dan serasi,” -Fadzil



@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Fadzil Zahari kekasih Yana Samsudin?