Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Artis Malaysia yang buat aku cairrrrr.... - DARK SIDE OF ME..... | Blog Celebrity Malaysia

<b>Artis Malaysia</b> yang buat aku cairrrrr.... - DARK SIDE OF ME..... | Blog Celebrity Malaysia


<b>Artis Malaysia</b> yang buat aku cairrrrr.... - DARK SIDE OF ME.....

Posted: 09 Apr 2014 08:15 PM PDT

Ada beberapa orang artis Malaysia yang aku gerammmm sangat tengok...ofkos la jantan...dan muka kacak okey...lakonan aku tak tengok sangat...sebab aku tak berapa layan drama Melayu...jalan cerita macam taik...kalau aku tengok cerita Melayu tu, maknanya pelakon lelaki dalam drama tu sangat merembes ye...

1) Nazim Othman

Body dia hot sialll...nampak tak bicep dia...kalau dapat gigit tuh..perghhhh...dengar-dengar dia nih PLU jugak...macam ada gaya-gaya songsang kalau tengok...


2) Airel Zafril

Yang sorang ni pon bapak hensem gilerr....mula-mula dia muncul dalam dunia seni aku ingat kan bengkok...last-last dah jadi laki orang pun..untong kau Wawa Zainal..cissss...tengok dia berlakon watak gay dalam cerita Hanya Aku Cinta Kau Seorang...macam aku cakap, tak layan cerita melayu...tapi sebab ada si Airel ni, aku gagah jugak tengok...tambah pulak dia pegang watak lelaki gay...

3) Zain Saidin

Laki si Che Ta ni pun memang merembes uollsssss...tak menahan kalau tengok dia...filem apa, cerita apa dia berlakon....entah le...yang aku tau Oh My English kalau tak silap...banyak cerita dia dengan Che Ta jerr...kenapa lah Che Ta yang kau pilih....

4)Zul arrifin

Besaq habaq hang lengan dia..boleh buat gayut malam-malam ni.....entah drama apa dia pernah berlakon aku tak tau...rasanya pernah couple dengan Abby Abadi...

suka tengok kening dia...kalau la dapat bf macam dia nih....

Kenapa tak de Aaron aziz dan Remy Ishak dalam list aku ni??? sebab aku tak minat dorang....sekian...




@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

<b>Artis Malaysia</b> yang buat aku cairrrrr.... - DARK SIDE OF ME..... | Blog Celebrity Malaysia