Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Saya tidak takut pada karma! - Hanez Suraya

Akhirnya Hanez Suraya telah membuka mulut berhubung situasi yang melandanya kini. Kemelut yang dikatakan merampas suami orang telah membuatkan Hanez membuat sidang medianya semalam di Hotel One World dengan ditemani 2 orang peguam yang dilantiknya.

Namun memetik portal mStar semalam, Hanez akui tidak takut balasan hukuman karma jika dia berada dipihak yang benar memiliki hubungan dengan seorang jejaka bernama Romie yang dikenalinya sejak bulan Disember yang lalu.
"Kalau kita ikhlas kepada pasangan dan begitu juga pasangan yang ikhlas terhadap kita, mengapa perlu risau dengan karma? Saya tidak takut pada karma kerana saya berada di pihak yang benar.

"Insya-Allah, asal saya dan dia (Romie) dapat menjaga sesebuah perhubungan itu dengan baik, kita tidak perlu takut dengan balasan seperti yang diperkatakan itu," -Hanez
Dalam hal yang lain, Hanez menafikan yang dirinya adalah punca sebenar pergolakan rumahtangga yang didakwa Nurliyana sebelum ini, bahkan Hanez memerintahkan agar Nurliyana segera meminta maaf secara terbuka dengan lakonannya menuduh Hanez seperti itu.

Namun tiada kata apa-apa komen daripada Romie mengenai status perkahwinanya dengan Nurliyana, yang sempat dijawab adalah mengenai hubungannya dengan Hanez.
"Sejak mengenali dia, saya memang jujur untuk berkawan malah saya turut menjelaskan situasi saya (sedang menyelesaikan kes perceraian).

"Saya menunjukkan kejujuran saya dengan berjumpa sendiri keluarga Hanez dan mereka langsung tidak masuk campur urusan saya dengan Nurliyana.

"Soal jodoh kami (dengan Hanez) sekarang ini, biarlah takdir menentukan," -Romie



@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Saya tidak takut pada karma! - Hanez Suraya