Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Radhi OAG akan tamatkan zaman duda, nikah pada...

Memetik portal Bharian semalam, penyanyi sensasi, Radhi OAG akan menamatkan zaman dudanya, dengan menikahi kekasihnya, Nur Shahira Ayu yang berusia 20 tahun, pada bulan April 2014.

Bahkan Radhi juga akan pergi ke kursus kahwin kerana mahu menambahkan lagi ilmu pengetahuannya mengenai alam rumahtangga dan tidak mahu musnah buat kali ke-2.
“Walaupun pernah berkahwin, saya akan mengambil kursus perkahwinan pada 15 Februari depan. Ini kerana saya mahu fokus demi tak tersilap langkah. Kalau mengikut kehendak keluarga Ayu, banyak modal yang perlu dikeluarkan. Saya rasa mungkin lambat lagi kami akan berkahwin sebab saya baru hendak membina karier semula.

“Alhamdulillah, walaupun saya ada kisah silam, tetapi, keluarga Ayu menerima saya seadanya dengan perubahan pada diri saya. Pada mulanya, majlis persandingan mahu diadakan pada Ogos depan. Tetapi, Insya-Allah mungkin akhir tahun ini. Biar apapun, kita selesaikan perkara wajib dulu,” -Radhi



@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Radhi OAG akan tamatkan zaman duda, nikah pada...