Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Erra Fazira digosipkan dengan Menteri

Episod perceraian Erra Fazira dengan Engku Emran menimbulkan banyak cerita dan spikulasi sebab mengapa mereka bercerai.

Yang terbaru, sebab perceraian mereka didakwa melibatkan orang ketiga, dan ianya melalui Erra Fazira berkenalan dengan seorang Menteri.

Dia adalah Menteri Wilayah Persekutuan, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor atau Ku Nan. Namun gosip yang melibatkan dua pihak ini mendapat reaksi yang negatif daripada kedua-duanya.
“Mentang-mentanglah saya ibu tunggal, jangan mudah nak aibkan saya sesuka hati. Saya ada keluarga, begitu juga pihak yang dikaitkan itu yang ada keluarga perlu dijaga.

“Saya sebenarnya tidak kenal pun Ku Nan. Apabila disebut nama penuhnya iaitu Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor, saya macam pernah dengar. Rupa-rupanya beliau seorang menteri dan saya sememangnya tidak pernah bekerjasama dengan beliau,” -Erra
“Saya lelaki yang sudah berkahwin dan bahagia dengan perkahwinan saya. Saya dengan Erra Fazira tidak.. tidak. Saya bahagia dengan perkahwinan saya,” -Ku Nan



@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Erra Fazira digosipkan dengan Menteri