Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Yana Samsudin Nafi Buat Pembedahan Wajah

Kes mencantikkan wajah pada sebilangan selebriti ni memang tak pernah lari, memang itu menjadi keutamaan mereka. Tapi dari sudut dan cara yang macamana yang itu mereka sahaja yang tahu.

Terbaru memetik portal Utusan memberitahu Yana Samsudin menafikan dia telah mengubah wajahnya namun tidak menafikan yang dia ada buat pembentukan gigi sekaligus memberikan kesan terhadap wajahnya.
"Perubahan pada struktur gigi mengubah bentuk muka saya secara tak langsung. Berat badan saya juga turun. Tambahan pula dengan teknik solekan seolah-olah seperti saya melakukan pembedahan wajah.

"Walhal saya seorang yang prihatin dengan kecantikan. Saya kerap ke pusat pelangsingan badan dan rawatan muka.

"Antara kaedah rawatan wajah yang saya buat termasuk face lifting iaitu urutan yang mampu menegangkan kulit yang menggendur.

"Sebab saya risau kalau dagu berlapis dan kulit menggelebeh

"Sebenarnya dari awal lagi wajah saya ini memang tak pernah sama. Kalau kurus muka berubah begitu juga sebaliknya" -Yana



@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Yana Samsudin Nafi Buat Pembedahan Wajah