Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Mayuh artis tebilang ngulu Malam Penumbuh M.O Couture ... - Blog Celebrity Malaysia


Mayuh <b>artis</b> tebilang ngulu Malam Penumbuh M.O Couture <b>...</b> - Blog Celebrity Malaysia


Posted: 18 Feb 2014 02:20 PM PST
SIBU: Malam Penumbuh Ke-3 taun M.O Couture & Wedding deka diatur ba Old Court House, Kuching kena 22 Februari tu pukul 6.30 lemai.
Pengawa tu deka berengkah enggau baris karpet mirah ari selebriti enggau artis pegari menua tu.
Antara ke dipelabaka datai maya malam nya iya nya modeling ke mega pelakun tebilang baka Julia Ziegler, Sasha Saidin, Stephanie Liah enggau mayuh agi artis ke bukai Bumi Kenyalang.
Enda tinggal mega, Vince iya nya seiku pemenang program realiti Akademi Fantasia musim keterubah mega bisi datai.
Malam tu deka dikemujur Deejay Ann enggau Deejay Irin ari CATS FM.
Mayuh macham program udah dirintai nyerumba malam tu ila.
Antara iya pemerindang keterubah ari tiga artis biak Sarawak iya nya Syta, Diana Ant Belikau enggau Leez Zwita ke deka mai lagu tebilang ari album sida.
Pia mega, artis tebilang Bumi Kenyalang ke bukai bisi merindang iya nya Gabriel Fairuz Louis ke disempulang 10 iku indu ba malam nya.
Kelimpah ari nya, malam nya deka narit ati peminat ke datai maya tu ila iya nya pemerindang ke diundang khas Tuah Jili ari Kumpulan Sri Budaya, Bintulu.
Antara artis ke bukai ke sama bisi dikangau merindang baka Lucy M, Rannee Pat, Norman Ading enggau The Crew.
Maya malam nya mega, pengerami deka dirichahka agi enggau pengawa bejadika logo baru M.O Couture & Wedding Sarawak.
Ukai semina nya aja, ba malam nya ila deka dikenyit enggau penatai seiku selebriti popular tanah ai ke endang dibai  piak M.O Couture nya empu.
Pengerami Malam Penumbuh Ke-3 taun M.O Couture & Wedding tu betuju deka ngerami sereta meri basa ngagai artis-artis enggau selebriti, media-media massa enggau elektronik sereta piak ke bisi bekaul enggau penumbuh M.O Couture & Wedding sepengelama tiga taun dalam industri fesyen di menua tu kelimpah bejadika logo baru nya.
Piak CATS FM, Kuching mega bekerejasama enggau M.O Couture & Wedding ba pengerami  malam tu ila.
Beserimbai enggau tu M.O Couture & Wedding meri besai terima kasih ngagai raban sepunsa baka Majalah Panggau Pemerindang (PBP SIBU), Bungai Terung Etnik Cafe, Kuching, Tawak Mas Karaoke & Bar, My Home Jalai Song, DAMA, Picinsight Enterprise, Majalah Bangka enggau Penaja Katering IQ'S KICTHEN.
M.O Couture & Wedding ngarapka pengerami tu ila ulih nyadi aktiviti ninting taun di Sarawak sereta mujur dipelajaika maya nya ila.
M.O Couture & Wedding ditumbuhka dua iku nembiak rebak baru bebansa Iban iya nya Asat Nawin, 28, enggau Augtine Das Basih, 29, ke gawa nyadi pereka fesyen ke majak pegari nama di nengeri tu kelebih agi di Malaysia.
Asat ke berasal ari Sekuau kelimpah Augtine berasal ari Saratok udah numbuhka MO Studio udah nya MO Couture ke nyadi penalan seduai mujur dalam bidang pereka fesyen rambau umur agi biak.
MO Studio ke ditumbuh ba pun taun 2011 seiti nama ke majak beberita ba raban bansa di Sarawak tu nyentuk ke ngagai menua di Semenanjung Malaysia.
Print Friendly
Posted: 20 Feb 2014 06:00 AM PST

BIARPUN sedang membuat persiapan perkahwinan, namun Puteri Sarah Liyana, bagaimanapun masih lagi dihimpit dengan cerita kontroversi dengan bekas teman lelakinya, Ammar Alfian.
Ammar menerusi sebuah portal hiburan bukan sengaja masih tidak berpuas hati dengan hubungan mereka yang tidak kesampaian, bahkan turut membuat dakwaan keterlaluan dan boleh menjejaskan imej pelakon Kawan ini.(rujuk gambar)


Terkilan dengan dakwaan yang tidak berasas itu, Puteri Sarah menerusi Twitternya, menepis dakwaan itu sekeras-kerasnya. Malah dia turut menegaskan, tidak pernah memberi kenyataan kepada mana-mana media berhubung isu tersebut.
Apa lagi membuat kenyataan bahawa dia tidak ambil kisah terhadap tuduhan yang dilemparkan bekas kekasihnya itu.
Enggan terus terpalit dengan kontroversi tersebut, pelakon yang sudah hampir setahun berhijab ini lebih selesa berdiam diri dan menguruskan persiapan majlis perkahwinannya nanti.
Malah menerusi Twitternya, juga jelas menunjukkan bakal isteri Syamsul Yusof ini sudah tidak sabar untuk melangkah ke alam perkahwinan yang hanya tinggal lebih kurang 16 hari sahaja lagi.
Sarah dan Syamsul bakal melangsungkan perkahwinan mereka pada pagi 8 Mac 2014 di Masjid Sri Damansara. Majlis resepsi pula diadakan pada sebelah malam hari yang sama dengan bertemakan Islamik Arabian Night.-SH.



@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Mayuh <b>artis</b> tebilang ngulu Malam Penumbuh M.O Couture <b>...</b> - Blog Celebrity Malaysia