Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Gambar Julia Ziegler terkini. aisehmen...


Dengarnya Julia Ziegler kini sedang menunggu pinangan seorang jejaka bertuah yang juga teman rapatnya.

Kata Julia Ziegler, kekasih hatinya seorang yang sangat memahami kariernya sebagai seorang model dan pelakon.

Namun Julia Ziegler enggan mendedahkan lebih lanjut bagaimana mereka mula bercinta dan siapa lelaki berkenaan.
“Kami bergelar kekasih kurang daripada setahun, tapi kenal dah lama, sebelum saya masuk industri lagi. Kiranya, dia bukan nak saya sebab saya glamour atau saya artis. Saya nampak keikhlasan dan sangat mengenali sikap dia.”

“Buat masa sekarang, biarlah kami macam ini. Saya tak mahu nampak beriya-iya macam sesetengah artis yang bercinta secara terang-terangan. Kalau tak jadi nanti, akan memalukan saya dan keluarga juga. Cuma doakanlah yang terbaik untuk saya.” -Julia Ziegler. gambar Ohbulan

Baca lagi »


@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Gambar Julia Ziegler terkini. aisehmen...