Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Fauzi N. sudah maafkan, Sharnaaz enggan memaafkan!

Kemelut yang melanda Fauzi Nawawi dan isteriya, Lisdawati dengan pelakon Sharnaaz Ahmad masih belum ada kesudahannya. Insiden itu berlaku pada pada 19 Februari lalu di set penggambaran drama bersiri ‘Bukan Kerana Aku Tak Cinta’.

Fauzi yang memetik portal GUA, telah memaafkan tindakan Sharnaaz sehingga membuatkan Lisdawati menangis dan menggigil. Namun Sharnaaz pula enggan menerima maaf itu.
“Selang 24 jam, pada pagi 21 Februari, sekitar jam 9.45 pagi, saya menghubunginya kerana saya tahu waktu itu semestinya dia sudah bangun untuk ke lokasi penggambaran. Saya hubunginya dua kali, tiada jawapan. Saya hantarkan pesanan kepadanya. Saya guna perkataan seperti ‘gua’ dan ‘lu’. Dia kata saya yang mula bercakap kasar dengan dia. Tapi jika difikirkan semula, itu ayat biasa yang selalu digunakan di kalangan kawan-kawan. Dalam video itu sendiri pun dia berkata menggunakan cara itu.

“Saya mahu jumpa dia kerana saya mahukan penjelasan. Tapi dibalas dengan keras pula oleh dia. Mengenai perkataan ‘anjing kurap’ pula, selepas saya menghantarkan pesanan kepada dia, dia sepertinya membalas pesanan tersebut dengan mesej yang seakan-akan mahu mengajak saya bertumbuk dan bergaduh. Jadi, saya balaslah begitu.

Apabila kami sering berbalas pesanan, keadaan menjadi makin tegang. Lantas saya menghantarkan pesanan yang saya sudah maafkan dirinya. Dia membalas pesanan tersebut dan menyatakan dia tidak menerima maaf tersebut. Dia tulis di situ, dia mahu cari saya juga. Bahasa dia sahaja sudah berbunyi ala-ala samseng.

“Kalau dia rasa dia betul, teruskan. Tapi bagi saya, maaf saya sudah habis. Saya akan katakan tidak untuk meminta maaf. Saya yang sudah hampir tujuh tahun mendirikan rumah tangga bersama Lisda pun tidak pernah menengking atau memarahi Lisda, jadi takkan saya mahu biarkan orang lain tengking isteri saya,” -Fauzi



@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Fauzi N. sudah maafkan, Sharnaaz enggan memaafkan!