Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Badan Saya Original! -Tasha Shila

Lagi mengenai fesyen di Anugerah Meletop Era. Kali ini pelakon wanita, Tasha Shila yang didakwa segelintir pihak dimana dia memakai padding untuk kelihatan montok dibahagian punggung dan dadanya.

Namun memetik sebuah blog hiburan, Tasha menafikan sekeras-kerasnya, dan ianya adalah original dengan senaman yang dilakukan selama ini. -gambar Ohbulan
"Saya taknak komen banyak pasal ni. Terpulanglah orang nak cakap apa. Apa yang ada di badan saya memang original sebab saya selalu amalkan senaman. Saya tak perlukan padding.

Kalau orang kat luar sana nak bentuk badan macam saya, pergilah buat senaman. Kawan saya, Sakinah pun dah buat kelas senaman, boleh ikut serta untuk miliki badan yang cantik dan sihat." -Tasha




@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Badan Saya Original! -Tasha Shila