Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Amir Raja Lawak digilai 2 wanita!

Ha siapa kata takde orang perempuan minat kat Amir Raja Lawak ni. Dia mengakui pernah kecewa dengan 5 orang wanita yang didakwa cuba memainkan perasaannya.

Namun kali ini Amir yang sudah mencecah usia 25 tahun tidak menafikan terdapat 2 orang wanita yang kini rapat dengannya.

Portal mStar melaporkan yang 2 wanita itu dikenali melalui laman sosial WeChat. Yang masing-masing berumur 20 dan 23 tahun.
“Saya mengaku sekarang ini ada dua orang wanita yang ‘gilakan’ saya. Dua-duanya orang KL (Kuala Lumpur). Kami kenal melalui WeChat. Saya mengaku saya sukakan mereka,

“Di antara mereka berdua, saya akan pilih yang mana satu paling baik. Saya mahu wanita yang faham kerjaya saya dan tidak cepat merajuk. Kedua-dua mereka cukup istimewa kerana seorang tu kurus dan seorang lagi agak comel. Buat masa ini hati saya lebih terbuka kepada yang comel,” -Amir



@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Amir Raja Lawak digilai 2 wanita!