Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

Ada wanita ke rumah Zizan Razak berduan?

email yang dihantar kepada editor Murai

Biar betul gosip yang melanda pelawak terkenal, Zizan Razak ni. Ada seorang wanita yang dikatakan buahatinya telah mengunjungi rumah kekasihnya itu dan dilihat oleh seseorang yang siap mengakui sumber utama bagi melihat kejadian itu.

Namun agak sukar diterima, mungkin benar atau mungkin gosip untuk mejatuhkan kerjaya Zizan yang kini berada di kemuncak.

Memetik portal GUA, Zizan tidak tahu bagaimana lagi dia harus mengomen, dan pening dengan gosip yang melandanya ketika ini.
“Saya tidak tahu macam mana cerita ini boleh timbul sedangkan gosip yang mendakwa saya bercumbu dengan Emma di atas kapal terbang masih baru lagi”

“Saya tidaklah terkilan, cuma saya enggan ambil tahu. Saya cuma tidak tahu macam mana mahu komen. Selepas ini saya mahu komen mengenai perihal kerjaya seni saya sahaja,” ujarnya.



@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

Ada wanita ke rumah Zizan Razak berduan?