Gosip Artis | Artis Malaysia | Gossip Artis Malaysia | Cerita Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Malaysia Artist | Artis kontroversi

A. Aida akui bedah hidung 3 kali!

Dalam tak sangka, ramai juga selebriti yang membuat hidung mereka ni untuk tujuan kecantikan atau perubatan. Terbaru adalah A. Aida telah membuat pembedahan hidung disebabkan mengalami bengkak dan lendir di bahagian dalamnya.

A. Aida mengakui dia telah membuat pembedahan hidung sebanyak 3 kali! menerusi laman HarianMetro. Anggaran kasar dalam pembedahan itu adalah RM100,000 dan ianya perlu untuk menstabilkan semula hidungnya akibat kecederaan hampir 20 tahun yang lalu.
"Saya bukan buat untuk cantik kerana saya memang sudah berpuas hati dengan apa yang Tuhan beri, tetapi kecederaan itu memaksa saya merawatnya."

"Saya buat sedikit pembedahan ketika itu tetapi bengkaknya masih berterusan dan saya bertemu doktor untuk rawatan kosmetik sekali lagi kira-kira 10 tahun lepas. Bagaimapun masih ada kesan bengkak dan lendiri berkumpul di bahagian batang hidung hingga hujung tahun lalu."

"Atas nasihat seorang rakan artis, saya lakukan pembedahan kali ketiga dengan kos sebanyak RM25,000 tetapi masih tidak berpuas hati sebab ia tidak kembali seperti hidung asal saya." -A. Aida



@



0 comments:

Post a Comment - Kembali ke Post

A. Aida akui bedah hidung 3 kali!